17 Ekim 2010 Pazar

Bayram akgül Bekir Alpkaya dedi.

Bu günden sonra küstüm oyamıyorum olmasın!
Başkan Bayram Akgül Adanasporun tüm dinamiklerini bir araya getireceğini günler öncesinden duyurmuştu.
Toplantıdan birlik mesajı çıktı.
Yıllardır şefaf bir yapıya kavuşamayan,hatta uzun bir süre derneği dahi olmayan Turbeyler gurubunun toparlanması adına güzel bir adım atılmış bulunmaktadır.
Başkan toplantıya katılan taraftarın onayını da Alarak yeni dernek başkanı olarak Bekir ALPKAYADA karar kıldı.
Bu günden sonra geçmişe sünger çekme vakti geldi.
Destek vermek isteyenleri sadece Adanaspor diyen Adanasporluları bir arada tek yumruk görmek tüm Adanasporluların arzusuydu.
Adanaspor taraftar guruplarının vermiş olduğu görüntü tüm camiada endişe ile izlenmekteydi.
Hepsi pırıl pırıl olan bu gençlerimizin tek yürek olamaması her Adanasporluyu derinden üzmekteydi.
Yeni yönetim sevgi,saygı,bağlılık esasına dayanarak tüm taraftarın beklentisine laik olacağına inanıyorum.
Bu gün bir adım atıldı bunun devamını getirmek Her Adanasporlunun asli görevi olmalı.
Şeffaf çalışacak bir Turbeyler derneğine her Adanasporlu maddi manevi desteğini esirgemiyecek kanısındayım.
Başarılar diliyorum.

Hiç yorum yok: