9 Kasım 2010 Salı

Anıtkabir gezisi yorumu.

Gittim...

Gezdim...

Gördüm...

Ve yaşadım...

Adanaspor Düşünce Platformu'nun organizesi takdir edilecek cinstendi...

Ayakta alkışlanacak bir düşünce ve organizasyon...

Geçen yıl da aynı organizasyonu yaptılar...

Döndüşlerinde anlattıklarını sadece dinlemiştik..

Ama bu kez bizzat yerinde yaşadım...

Adanaspor Düşünce Platformu'nun Ankara'da yaptıklarını gördükten sonra onlar için söylenebilecek tek söz var: ADANASPOR'UN GÖNÜLLÜLERİ...

SBS'de başarılı olmuş öğrencilerden organize ettikleri bir kafile ile trenle Ankara'nın yolunu tuttular...

Birinci vagonu kapattılar...

Turuncu montlarla tek-tip kıyafetle göz kamaştırdılar...

Ali Altunkan, Şamil Şaşoğlu,Serkan Toyganözü ve Metehan badraslıoğlu ile birlikte öğrenciler tam bir kolej hüviyetindelerdi...

Trende nasıl davranacaklarını, ne yapacaklarını bilen pozisyondaydılar...

Belki de hiçbiri kendi imkanları ile Ankara'ya gidip bu organizasyonun içerisinde yer alamayabilirlerdi..

Ama onlar SBS'de başarılı olmuş öğrenciler olarak seçilip bu güzel organizasyonun içerisinde yer aldılar...

Adanaspor'un gönüllüleri olarak belirttiği Adanaspor Düşünce Platformu kurduğu dostluklar ve birliktelikler sayesinde organizasyonda inanılmaz başarı sağladılar.. Koru Rotary Kulübü Başkanı Orhan Paçacı ve ekibinin katkılarıyla Ankara'da Adanasporlular yalnızlık hissetmediler.. Çankaya Belediyesinin de ulaşım katkısıyla Adanaspor kafilesi eğlenceli bir gezi proğramında yer aldılar..

Anıtkabir'de Turuncu montlarla öğrenciler ışıl ışıldılar...

Herkesin gözü Adanasporlu öğrencilerde...

Her fırsatta "Adanaspor gelmiş" ifadeleri kullanılıyordu..

Ankara kalesinde 40'a yakın öğrencinin içerisinde yer alan 20'nin üzerindeki kız öğrenciler "Biz de Adana turuncudur olay" diye bağıracağız sözleri herhalde bu organizasyonun ne kadar önemli ve amacına ulaşan bir organize olduğunu ortaya koyuyor..

Adanaspor Düşünce Platformu bu etkinlikle sosyal ve kültürel alanda da Adanaspor'un varlığını hissettirmiştir...

Yani Adanaspor sadece futboluyla değil sosyal etkinliklerin de içinde olduğunu göstermiştir..

Ve Platform yetkililerinin öğrenciler için gösterdikleri çabayı, mücadeleyi gördükten sonra ben birçok işadamının yerinde olsam Adanaspor Düşünce Platformunu maddi-manevi desteklerim...

Onların Platforma yapılan desteğin heba olmaması için verdikleri çabayı gördükten sonra ayakta alkışlıyorum.. Hepsini bu organizelerinden dolayı kutluyorum.. Yapılan her desteğin yerini bulacağının mesajını yaptıkları organizasyonla ortaya koyodular...

Dediğim gibi Platforma Adanaspor'un sosyal, kültürel ve eğitim alanındaki Adanaspor gönüllüleri...

Serkan şenyürek.

Hiç yorum yok: