15 Eylül 2009 Salı

Kocaeli Adanaspor maçı öncesi uyarı yapmıştık.

Tek forvetle maç kazanmamız çok zor.
Kocaeliyi tebrik etmek lazım.
Adanasporda hırs yok.
İlyası doksan dakika oyunda tutuyorsun,çıkartsan yedeği yok takım kurulurken orta sahaya takviye yapılmalıydı.
Adanasporun kaderi bu olamaz,dört maç sonra hocayı düşün 17 lik çocukları yenemiyorsan doksan dakika boyunca bu çocuk topluluğuna etkili iki şut çekemiyorsan şampiyonluğa oynuyorum deme.
Anlaşıldıki Ekrem hoca final hocası değil.
Giden senenin hatırına bu hocayla devam kararı aldı başkan.
Elimizden giden futbolcular gelenlerden daha kaliteliydi bir tek izzet hariç takıma katkı koyacak bir futbolcu alınmamış.
Orda yunusda izzeti aratmazdı bu durumda giden seneki kadrodanda eksi olarak sezona başlıyoruz hedef şampiyonluk nasıl olacak bu iş.
Şu durumda liğde deplasmanda yeneceğimiz tek takım kocaeliydi onuda yenemedik.
Adanasporda formasına saygı gösterecek futbolcu sayısı yok denecek kadar az.
İlyastan patlama bekliyorum demiştim umudumu korumak istemiştim ama mahçup ettin ilyas beni.
Bu maçta ilyasın yanısıra Recep yıldızıda çok etkisiz buldum.
Oyun sistemimiz bu maçta tek forvetmi,yoksa forvetsizmi oynadık anlıyamadım.
Ekrem al'ın kendini değiştirmesi gerek yada ekrem al'ın değişmesi gerek.
Sezon başında bunun muhasebesi taraftar bazında yapıldı hep karadenizli hemşehrilerini takıma monte etti.
Olası bir hoca değişikliğinde umarım bir hendikap teşkil etmez.
Kocaeli amatör çocuklarla sahaya çıkıyor sende koy bir iki amatör futbolcu sinanı koy süs diyemi aldın takıma.
Transfer döneminde bir orta saha futbolcusu almak çokmu zordu başkanım.
Nerde sakat futbolcu varsa takıma getirdin.
Aldığın futbolcu ayarında hem alt yapıda hemde Adana'da futbolcu fevkalede bulabilirdin.
Takıma direk katkı koyacak kimi almışız merak ediyorum.
Gönderdiğin cemre Rahmandan kötümüydü,gönderdiğin Hakan aldığın hangi futbolcudan kötüydü.
Metin tuğlu,Emre aktaş,Habip takımda tutulmasaydı bu takımın hali ne olacaktı bu da ayrı merak konusu.
Ben bu takımdan ilk ikiye girer diye ümüdüm yok,İlk altı ümüdümü korumak istiyorum.

Hiç yorum yok: