26 Ağustos 2009 Çarşamba

Emre Aktaş.



Adanaspor-Karşıyaka maçını 1-0 kazandı ve bu galibiyette golcü futbolcu Emre Aktaş'ın rolü çok büyüktü.. SPOR 01'e özel açıklamalarda bulunan Adanaspor'un golcü futbolcusu Emre Aktaş, Karşıyaka maçını kazanmanın önemine değindi ve lige iyi başlayarak önemli bir iş yaptıklarını söyledi. Emre, 1-0 öne geçtikten sonra skoru korumayı başardıklarını da ifade etti...
Geçen yıla göre kafa olarak çok rahat olduğunu dile getiren Emre Aktaş, "Geçen yıl rahat değildim. Kafa olarak iyi olduğum zaman performansım üst seviyelere çıkıyor.. Geçen sene kafamı çok karıştırdılar... Kendimi veremedim" dedi.. "Bu sene ne değişti?" sorusuna ise Emre Aktaş, "Kafam değişti. Yüzde yüz kendimi verebiliyorum. Adanaspor'un başarısında pay sahibi olmak istiyorum. Arkadaşlığımız çok iyi ve bunu da Karşıyaka maçında sahaya yansıttık" şeklinde cevaplandırdı...
"Transfer döneminde birçok takımla ismin anıldı, neden Adanaspor'u tercih ettin?" sualine Emre Aktaş şöyle cevap verdi:
"Kayseri'ye ben hayır dedim. Başkanımız Kayseri ile anlaşmıştı, iş bitmişti. Ben özel sebeplerden dolayı gitmedim yoksa bu transfer bitmişti. Sonra Başkanımız beni Ankaragücü'ne kiralık verdi, ben kiralık gitmek istemedim. Ardından Bayram Akgül bonservisimle beni Ankaragücü'ne verecekti , hatta ben imza bile atmıştım. Ama isteksiz bir imzaydı. Çünkü Adanaspor hiçbirşey kazanamayacaktı.. Başkanım beni vermeyi kabul ettiğinde yüzünde bir burukluk vardı.. Beni buralara Adanaspor Başkanı Bayram Akgül ve Adanaspor taraftarı getirdi.. Ben de Adanaspor'a para kazandırmadan Ankaragücü'ne gidemezdim. Gidemediğim için geri dönmedim, Adanaspor için geri döndüm. Transfer bitmiş imza atmışım ama Adanaspor'a birşey kazandıramadığımı gördüm.. Şimdi benim yapmam gereken 5-6 gol değil bu sezon 15 veya üzeri gol atarak Adanaspor'un başarısında pay sahibi olmam gerekiyor"
01spora bu tarihlik röpartaj için tşekkür ederiiz

Hiç yorum yok: