24 Ocak 2009 Cumartesi

Özer umdu


Özer Umdu: Türkiye 1. Ligi’nde 1978-79 sezonunda Adanaspor forması ile 15 gol atarak gol kralı olmuştur.
Bandırma’nda yaşayan 55 yaşındaki 2 çocuk babası Özer Umdu, futbola 1968 yılında Bandırmaspor genç takımında başladığını, 5 yıl Balıkesirspor’da futbol oynadıktan sonra, Zonguldakspor, Adanaspor ve Beşiktaş’ta forma giydiğini söyledi. 17 yıl futbol oynadıktan sonra doğduğu yer olan Bandırma’ya döndüğünü belirten Özer, yaşadığı olayları şöyle anlattı:
“4 ay önce Bandırma Çelikspor’da futbol oynayan Özer isimli bir oyuncu öldü. Belediye hoparlörden, (Futbolcu Özer Öldü) diye anons yaptı. İlçe halkı benim yaşamımı yitirdiğimi öğrenince eve ve işyerime akın etti. Karşılarına çıkınca gözlerine inanamadı. Yaşadığımı 4 ayda güçlükle kanıtladım. Geçtiğimiz hafta Balıkesir’de bir muhabir, (Beşiktaşlı Özer Öldü) diye haber yapmış. Yine aynı olayları yaşadım. Balıkesirspor, siyah bandaşla maça çıkmış. Taziyelerini bildirmek için ev ve işyerimi arayanların telefonuna çıkıp, (Ben ikinci kez ölmedim. Hayattayım) diyorum. İnsanlar kulaklarına inanamıyor. Sevincinden ağlayan yakınlarımda oldu. Buna rağmen yaşamak gerçekten çok güzel.“

Hiç yorum yok: