4 Ekim 2009 Pazar

Buca yenilgisi ile aklımız karıştı...

Maçı Tv den dinliyorum ve Tolgahan aut atışında topu taca attı.İkinci defa atışında top kısa düştü,Kenan orta sahada topa sahip oldu iki ön libero olmasına rağmen herkesi yok sayarak şutunu attı ve Tolgahan her zamanki gibi topu seyretti ve gol oldu,bu arada yaptıkları her hatada diğer futbolcuları yerden yere vurabilen Serkan Şenyürek hayran olduğu Tolgahan konusunda en ufak bir yorum yapmıyor.Asıl meseleye gelelim,Tolgahan neredeyse her maçta hata yapıyor ama sürekli olarak kadroda1 Kaleci olabilir ama kardeşim adam kötü oynuyor ve yapmış olduğu her hareket takımı direk olarak ilgilendiriyor.Zülküf
bir önceki maçta hatasız ve mükemmel oynamış ve bu hafta kalede yine Tolgahan var bu adamın özelliği nedir yaa üstüne birşey koymadan kalecilik yapmaya çalışıyor her maçtada bizi yakıyor.1)Mersin maçında frikik atışı üstünden geçti gol oldu.
Rize maçında dört gol yedi üçünde hatalı.
Boluspor maçında yediği gollerden sadece firikik golünü gördüm ve bu yaşımda o golü ben yemem.
Burada yargısız infaz yapmıyorum ama formayı kim hak ederse ona vermek gerektiğinin altını çizmek adına bunları yazdım.

Nadir Yılmaz.
....................................................
İlk 7 hafta sonu 10 puan var 3 galibiyet almisiz ama hicbirinde de tatmin edici bir oyun oynamadik. Oysa lig baslamadan hersey gulluk gulistanlikti, takimin hazirlik maclarini seyretmedik, anlatilanlarla avunduk.
Onceki sene oyle yada boyle oturmus bir kadromuz vardi. Kalede Ahmet Sahin ligin iyi kalecilerindendi, yan top zafi vardi belki ama cepheden iyiydi. Yunus, Recep, Ersan, Metin dortlusu oturmustu, Ortasaha en kotu tarafimizdi. Onur, Cem Karahan, Fevzi ,Kibong,Habib, Cemre , Volkan vasat oyunculardi, forvet ayni Emre ve Mbilla.

Bu kadroya 4-5 takviye bekliyorduk, birden 11 oyuncu alindi. Ahmet Sahin, Yunus, Cemre,gonderildi yerlerine gelenler ve kalanlar gidenleri aratti,bir tek İzzete kimsenin itirazi yok.
Onur Demirtas yerine Cem Karahan kalabirdi, Habib ya da İlhan yerine Cemre kalabilirdi, Gelen Onur Acar yerine Hakan kalabilirdi.Ahmet Sahin bir yil daha oynayabilirdi. Gelenlerden Sinan, Ahmet Sahinler, Mustafa Akcay daha oynatamadik be halbuki bunlar super futbolcular diye alinmisti.Emre ve Metin geri gelmese idi ne olacakmis acaba.

Takim iyi kotu ilk yariyi bir yerlerde bitirmeli. İyi , disiplinli, futbolcusundan verim almasini bilen bir hoca ve paraya kiyip en az 5 adet direkt oynayacak futbolcu alinmali. İlyas cok acilen guclenmeli ve kondisyonu arttirilmali. Genel olarak takimin kondisyonu eksik ve gucumuz yok. Bunun sonucu Hacettepe maci haricinde hermac 4-5 sari kart goruyoruz. Bunlarin mutlaka cezalandirilmasi gerekiyor. Onur Acara cok buyuk bir ceza vermek lazim.

Onumuzdeki 3 hafta 9 puan yapamaz isek bu seneyi unutalim, seneye hazirliklara baslayalim.

Baskanin da davranislarini ve konusmalarini gozden gecirmesi gerek.
Mahir Alev.

Ben deniz.
Bir takım bu kadar beceriksiz,ciddiyetsiz,vurdum duymaz olamaz.
Kalecisinden tutunda forvetine kadar.
Forvete kadar diyorum forvet oyuncularını bu laubaliliğin,lakayitsizliğin dışında tutuyorum.
Takımda yabancılar,Emre Aktaş,Metin Tuğlu dışında işe yarar bir futbolcumu var Allah aşkına.
Takımdan gönderilenler ve takıma gelenleri bir mukayese ediyorum gidenler gelenlerden bir gömlek üstündü.
Takımda ciddi bir disiplinsizlik var bu maddimi manevimi bu konda bir bilgimiz yok.
Gelen oyunculardan hangisi bir maçı kutardı bana söyliyebilirmisiniz.
İyiki yabancılarımız var saolsunlar takımı hezimetten kurtarıyorlar.
Biz sezon başı üç galibiyetin büyüsüne kapıldık.
Tamam dedik bu sene bu iş oldu çıkacağız süper liğe diye süperliğin hayallerini kurmaya başladık.
Rize ve Mersin maçı bir uyarıydı görmedik,arkasından kocaeli maçı tam bir facia,sonrasında içerde oynadığımız hacattepe maçı göbeğimiz çatlıyarak kazandık.

Son olarak Buca maçı herşeyi görmemize yettide arttı bile.
Süperliğ büyüsüne Şeker maçında kapıldık finalde çok acılar çektik göz yaşları döktük.
Aynı acıyı yaşamamak için bu kadro yapısıyla,bu mantaliteyle bu liği nerde bitiririz kestirmek zor ama bu ilk iki olmıyacağı kesin gibi bir şey.
Burdan umarım devre arasına kadar liderle aramız fazla açılmaz devre arasında adam akıllı transfer yapılır.
Umarım yanılıyoruzdur,yanılmayı çok istiyorum.

1 yorum:

Adsız dedi ki...

cildirdim bugun maçta yazik bukadar taftara utanın
birde kuyez kale arkasindaki amigolara sesleniyorum gidin adam gibi bagirtnayi ögretin pazardakı adam daha ii bagirtir dişardan beleş taraftar getiripte adamlara bi bestelı güzel bi tezahurat görmedim şimşekler on basar bu konuda
tek bildikleri adana... adana... adana turuncudur oley...
birde zeki akıllı insanlar amigoluk yapsin takım 1 0 magluk emre takımı buraya getir ikinci yari başlarken saçmalık insanlari boşa bagirtmayin yazık