6 Eylül 2010 Pazartesi

Kemal Kılıç Adanaspor'dan ayrıldı.


Bu sezon çok çekişmeli geçecek doğal olarak Kemal hoca da bunun farkında.
Kemal hoca bu kadroyla ve beklentilere cevap veremez hale geldiğinde ne yapar merak ediyorum, diye daha önce yazmıştım.
Benim beklentim bu yöndeydi ama bu kadar erken bir ayrılık beklemiyordum.

Geçen sezon kemal hoca Adanaspora gelirken bir kaç takviye sözü ile gelmişti ama maalesef istenilen transferler çeşitli sebeplerden dolayı gerçekleştirilemedi.
Gerçekleşmeyen transferler belki bizi süper liğden etti.
Dolayısıyla hesap bu sezona kaldı, transfer dönemine hızlı da giriş yaptık, tamam dedik bu sene bu iş olacak, sonrasında istenilen nokta transferleri gerçekleşmeyince gelinen nokta iç açıcı olmamıştır.
Son yapılan transferler kemal hocanın isteği dışında kaynaklandığını ve bu tür transferleri onaylamadığını düşünüyorum.
Kemal hoca kendi adına ufukta ışık görememiş, yol yakınken gemiyi terk etme ihtiyacı duymuş.

Kemal hocanın ayrılışında başka sebeplerde olabilir, bir teknik direktör çalıştırdığı takımlardan niye ayrılır sorusu sorulduğunda, vereceğiniz cevaplar bir birine yakındır.
Takımla, yönetimle, sorunlar yaşamıştır, kendisi hata yapmıştır, yönetim hata yapmıştır v.s…
Kemal hoca başarısızdır ayrılır ortada böyle bir durumda söz konusu değil.
Sezon başı dört yıllık bir anlaşma söz konusu, Kemal hocadan Adanaspor camiasının beklentisi vardı, bu düşünceden hareketle aklıma sadece ya kemal hocanın yapılan transferleri kabullenememsi ya da işin içinde bir İzmir sevdası var.
Sonuç itibari ile Kemal hoca her ne kadar transferleri bahane etsede yaptığı davranış etik olmamıştır.
İzmir'de Röportajında ben İzmirliyim diyor ya biz kendisini danalı biliyorduk.

Hiç yorum yok: