7 Şubat 2010 Pazar

Ağlatan gol.


Ağlatan gol, bu maçın analizini yapmak çok zor, iki takım içinde stesli bir maçtı günler öncesinden taraftarlarımızın tahminlerinde iki görüş hâkimdi.
Taraftarlarımızın bir kısmı farklı kazanırız diyor sebeplerini sıralıyordu.
İkinci görüşteki taraftarımız bu maçın zor geçeceğini ve sebeplerini sıralıyordu, ikinci şıkkı savunan taraftarımız çoğunluktaydı ve dedikleri gibi oldu, maç çok zor geçti.
Ali hocamla stadda karşılaştıktan hoşbeş onbeşten sonra maç hakkında görüşümü sordu, benim cevabım en zor maçımız olacak dedim.
Hatta bir ara totem yapmayı teklif ettim yok Faruk böyle iyi sen benim yanımda izlediğin hiçbir maçı kaybetmedik diye karşılık verince totem yapmaktan vazgeçtik Allah’tan maçta zorda olsa golü genç yeteneğimiz Okan’ın ayağından bulduk.
Yukarda ağlatan gol dedim, golden sonra yanımda oturan tanımadığım bir renktaşım gözyaşlarını tutamadı haklı olarak o kadar kaçan goller sonrası arkadaşlarına sarılarak ağladı.
Koaceli maçında oyuncularımız ellerinden geleni yaptılar iki ihtiyar delikanlılar hayal kırıklığı yaşatmaya devam ediyor.
Savunmada Ersan’ın maçın başlarında yaptığı hatayı saymaz isek savunma oyuncuları layıkıyla görevlerini yaptılar.
Anıl’a ayrı parentez açmak istiyorum soğukkanlı hareketleri ve çalışkanlığıyla ilerde Adanaspor’da ağabeylik yapabilecek oyuncuların başında geliyor.
Kalede tolga güven veriyor ama topu oyuna sokarken biraz aceleci davranıyor topu elinde dönderiyor, havalandırıyor umarım bir gün başımıza kötü sonuç doğurmaz bu hareketleri, birilerinin bu hareketini görüp uyarması gerekiyor.
Onur son maçlarda iyi oynuyor fakat kart görmeye alıştığından bu huyundan vazgeçmiyor.
Orta alanda eksikliğimiz devam ediyor Metin tuğlu oyuna girdikten sonra sol içte oyuna devam etti çokta katkı koydu bizim istediğimiz Metin buydu böyle devam etmesini istiyoruz.
Rahman’a kocaman bir alkış gönderiyorum sahanın her yerinde var.
Fevzi geçen haftalara oranla biraz daha iyiydi en azından istekliydi iki haftalık düşüş geçiciydi umarım.
Embilla çok koştu çok mücadele etti gol kaçırsa da biz onu seviyoruz aklı ile ayağını birleştirmeye çalışması gerekir, Kemal hoca biraz akıl satın alsın onun için.
Sen neymişsin toprağım Okan salmazım bir hareketle en az beş oyuncuyu oyundan düşürdün, ağabeylerine birkaç hareket öğretsen iyi olacak.
Galibiyet golümüzün senden gelmesi ayrı bir gurur kaynağı oldu bizim için.
Bu takıma güveniyorum kısıtlı imkânlara rağmen ilk ikiden çıkacağımıza canı gönülden inanıyorum.
Kemal hocam oyunu çevirmek için risk aldı başarılı oldu, geldiğinden bu yana on dört maç oynadı sanırım bir tek yenilgi aldı, sene başında kemal hocamla başlamış olsaydık bulunduğumuz sıralamadan daha yukarda olacağımızdan şüphem yok.
Taraftarımız ve Tur bey’ler maçı koparmak için ellerinden gelen gayreti gösterdiler, özellikle Metin ve Okan girdikten sonra oyuna hareket geldi hareketlilik taraftara da aynı oranda yansıdı.

Hiç yorum yok: