24 Ağustos 2010 Salı

Adanaspordan büyük protosto.



Başkanın trt'deki açıklamalarını ve protosto yürüyüşündeki verdiği mesjları anlamadan yorum getiren arkadaşları daha duyarlı olmaya davet ediyorum.
Başkanı eleştirenler başkanın ne demek istediğini anlamadan acımasızca yorum getirenlere biraz daha sağ duyu diyorum.
Dün acımasızca eleştirenler bu gün çıkmışlar başkanın ne demek istediğini anlamamıştık acımasızda eleştirdik diyorlar.
Velevki başkan hata yaptı bu kadar acımasız eleştiriyi yine haketmiyor.
Nedenlerini,gerekçelerini saymaya gerek yok sanırım.
Çok sevdiğimiz Adanaspor için bizlerde fedakarlıklar yapmak zorunda kalacağız bunda sakınca görmemeliyiz.
Yeri geldiğinde Adanasporun çıkarları uğruna susmamız gerekiyorsa susmasını da bilmeliyiz.
Yeri geldiğinde Adanasporun menfaatleri doğrultusunda savunuculuğunu da yapabilmeliyiz.
Şu an susmak ve başkana destek verme zamanı.
Başkanı eleştirenler kendini en iyi adanasporlu sananlar beş ocakın soyunma odasında çalışmayan klima ve şu bunaltıcı yaz gününde sıcak akan su konusunda il müdürüne aynı hassasiyeti göstereceklermi merak ediyorum.
Yoksa eleştirecek bir konu bulduklarında mı ortaya çıkacaklar.
Yada bu insanlar kendini çokmu akıllı hissediyorlar.
Birde kendinizi Bayram Akgülün yerine koyun siz olayları yorumlamaya ve çözümler üretmeye çalışın bakalım nasıl bir sonuca varacaksınız.
Terörün övülecek desteklenecek yönü yoktur.
Terör her haliyle her yerde terördür.

21 Ağustos 2010 Cumartesi

Adanaspor Mersin idmanyurdu 0-0


Maç olayların gölgesinde kaldı.
Maçtan çok olyları izledik.
Mersin idman yurdu taraftarı maç başlamadan otuz kişi kadardı,bu kadar az gurub neden tahrik edildi,neden petşişe atıldı,neden laobalardaki çeşmeler kırılıp sökülüp mersin taraftarına atıldı.
Bunları yapanlar Adanaspora nasıl bir katkı koyduklarını sanıyorlar merak ediyorum.
Kuzey kale arkası biraz daha geç boşaltılsaydı daha kötü olaylar olabilirdi,belki ummadığımız beklemediğimiz bir yaptırımla karşı karşıya da kalabilirdik.
Adanaspor taraftarı tahriklere çabuk gelen bir yapıya sahip,Mersin idmanyurdu taraftarıyla emniyet zaten mücadele ediyordu,bizim yaptıklarımız pet şişe ve yabancı madde atımları gereksizdi.
Bayram Akgül herhangi bir gurubu hedef alan bir açıklama yapmamıştır,sadece kendini kontrol edemiyen taraftara kızmıştır,bunlarda bireyseldir,toplu olarak hiçbir gurubu hedef almamıştır açıklamasında..
Herkes taraftar olarak kendi takımını desteklemiş olsaydı istenmiyen olayları yaşamayacaktık.

Mersin taraftarı sütten çıkmış ak kaşıkmı diyeceksiniz ama onların ne yaptığı bizi ilgilendirmiyor,biz futbolda şiddete hayır diyoruz,herkes yaptığının cezasını çekecek.
Mersin taraftarı dışarıya alındıktan sonra taraftarımız sus pus oldu kimseden ses çıkmaz oldu,bunuda anlamakta güçlük çektim açıkçası.
Bundan sonraki maçlarda daha dikkatli sadece takımını dastekleyen taraftarı trübünlerde görmek dileğiyle.
Burda kimse kimsenin kalbini kırmaya çalışmasın,elimizdeki değere sahip çıkalım.
Bayram akgül gibi değerleri zor bulup kolay kaybetmiyelim.

işte Bayram Akgülün açıklamaları.

HAFTA İÇİNDE DETAYLI AÇIKLAMA YAPILACAK-
Adanaspor Kulübü Başkanı Bayram Akgül ise gelecek hafta içinde teknik heyet ve sporcuların da katılımıyla yönetim olarak detaylı bir basın açıklaması yapacaklarını söyledi.

Akgül, bu tip olayların takıma zarar verdiğini ifade ederek, ''Üzüldüm demek olayı çözmüyor. 'Bu tip olayları tasvip etmem' demem de bu olayları çözmüyor. Ya bu olayları düzelteceğiz ya da çekip gideceğiz. Geçen yıl 4 maç seyircisiz oynadık. Şampiyonluğa giden bir takımız. Önümüzün böyle olaylarla kesilmesini istemiyoruz'' diye konuştu

Filistin'i gördüm!

Cevdet Ünüvar: Filistin'i gördüm!
Filistin'i görmedim diye üzülmeyin, bir daha ki Adanaspor-Mersin İdman Yurdu maçını bekleyin! Karşılaşmayı Türkiye Futbol Federasyonu Başkan Vekili Lütfi Arıboğan da seyretti.
Göreceğiz, federasyonun yaptırımları ne olacak!
Daha dakika bir, olay bir!
Öyle hiç kimse futbol üzerine ahkam kesmesin, bunun adı futbol falan değil. Adeta savaş vardı! Futbol buysa kapatın kepenkleri, ağlamayalım bari! Adana İl Sağlık Müdürü Aytekin Kemik, "Tam 8 ambulans hastanelere yaralı taşıdı" dedi. Bu ne vahim, feci ve korkunç bir durum. Oysa bizler Adanaspor ve Mersin İdman Yurdu futbol maçı için güzellikleri cebimize koyarak geldik 5 Ocak Stadı'na.
İlk maçtı, ilk heyecandı, ilk buluşmaydı. Maça kadar hevesimizde en yükseklerdeydi. Maalesef tribünlerdeki çirkinlik ne izleme, ne de yazma keyfi bıraktı bizlere.

AÇILIŞ MAÇINA HİÇ YAKIŞMADI
İşin en garip anı ise, tribünlerdeki fanatikleri sakinleştirmek yerine daha da azdıran her iki takımın teknik direktörünün önce saha içinde, sonra tribünlerde sille tokat birbirine girmesi en büyük çirkinlik olarak yazıldı Yüksel Yeşilova ve Kemal Kılıç hanesine. Kocaman ayıp! Hakem maçın en güzel işini yaptı, her ikisini de saha dışına yolladı. "Futbol cehennemi, futbol cehennemi" derlerdi de nerede olduğunu merak ederdim. Meğer Adana'daymış! İlk haftadan bu olayların şiddeti bu olursa, yarın kritik maçlarda neler görürüz neler...

Maçın adamı, hakem Özgüç Türkalp oldu. Adil kararlar ve yerinde yorumlarını gördük. Maçın önüne çıkmadı.

Mücadelenin üç cümlelik özeti var: İftarla başladı, sahura kadar da oynansa gol olmazdı. Gol de yoktu, golcüler de...

Sahi! Kurtlar Vadisi Filistin filmi Mersin ve Adana'da çekiliyordu değil mi? İlk seyredenler biz olduk!

27 Temmuz 2010 Salı

Rambo...


Rambo:Maratonda taraftarın hücuuuum demesiyle Allah Allah Allah sesleriyle marotunun bir ucundan bir ucuna koşar taraftarı hareketlendirirdi.
Sürekli Adanaspora transfer olacağını söyler,büyük adammıyım diye sorar büyük adamsın sözünü duyduğunda en büyük Adanaspor diye cevap verirdi.
Geçenlerde gördüm boynuna Adanaspor lisans kağıdını asmış yanıma geldi.
Adanasporla sözleşme imzaladım dedi,boynunda asılı olan lisans sözleşmesini gösterdi.
Bazen şehrin diğer takım taraftarları forma atkı verirler atkıyı takmasını formayı giymesini isterlermiş.
Rambo ısrarla Adanaspor diyor,geçenlerde bir arkadaş cebine biraz harçlık kattı en büyük demirspor diye bağırmasını istedi.
Rambo bağırmadı,ordan uzaklaştı az ilerde en büyük Adanaspor diye bağırdı.

27 Haziran 2010 Pazar

Miliç Gazi koşusunu izlemeye geldi.




Bir dönem Adanaspor ve Bursaspor'u da çalıştıran Miliç, adını taşıyan atın da yarışacağı 84. Gazi Koşusu'nu izlemek için geldiği İstanbul'da DHA muhabirinin sorularını yanıtladı.

Öncelikle kendi adını taşıyan atın hikayesini anlatan Miliç, "Adanaspor'da antrenörlük yaptığım dönemde birçok insanla tanıştım ve dost edindim. Dostlarımdan biri olan Bahadır Kocatepe, aynı zamanda eski Adanaspor genel kaptanı, 3 sene önce bana telefon etti ve genç bir at aldığını söyledi. Benim ismimi koymak için benden izin istedi. Bende tabi ki izin verdim. Bahadır Kocatepe birkaç gün önce beni tekrar aradı ve Miliç'in Gazi Koşusu'nda yarışacağını söyledi, bende uçağa atladığım gibi İstanbul'a geldim. İnşallah Pazar günü Miliç yarışacak ve ben de izleyeceğim" dedi.
Miliç isimli atın sahibi Bahadır Kocatepe de Dorde Miliç'in Adanaspor'a verdiği hizmetler nedeniyle ismini atına koyduğunu kaydederek, "Sayın hocamızın Türk futboluna ve Adana'ya çok büyük katkıları oldu. Bizde arkadaşlarımızla beraber bir at satın aldık ve atın ismini Miliç koymaya karar verdik. Bende izin almak için hocamı aradım ve o da memnuniyetle kabul etti" dedi.

__________________

7 Haziran 2010 Pazartesi

Ödüller sahiplerini buldu


Swiss Otel’de düzenlenen Bank Asya 1. Lig Ödülleri’nde kürsüye çıkanlar şöyle: Yılın 11’i: Tolgahan (Adana), Ömer (Konya), Muhammet (Karabük), Veli (Buca), Anıl (Adana), Bekir (Buca), Fevzi (Adana), Kıvanç (Karşıyaka), Şenol (Karabük), Yasin (Karabük), Mehmet Batdal (Buca), takımı: Karabük ve ve Buca, teknik direktörü Yücel İldiz (Karabük), futbolcusu: Yasin (Karabük), genç yeteneği: Musa (Altay), Play-Off yıldızı: Ramazan (Konya), yabancı oyuncu: Emenike (Karabük), Fair-Play ödülü: Bolu. Geçirdiği trafik kazası sonrası futbol hayatı sona eren Konyasporlu Poljac’a da vefa ödülü verildi.

21 Mayıs 2010 Cuma

Alkışlar Bayram Akgül'e Kemal Kılıç'a Futbolcularımıza.


Bayram Akgül: Tek başına mücadele veriyor, hepimiz buna şahidiz.
Gün geldi takımla yattı takımla kalktı, gün geldi Adaletsizliğe meydan okudu, beş ocağın ortasında Adana turuncudur sloğanını söyledi.
Adanaspor amatöre düşeceği anda sahip çıkarak Adanasporu süper liğin kapısına kadar getirdi, kapıyı da zorladı ama o kapıdan içeri girmek nasip olmadı.
Bizler Bayram başkanın ve Adanasporun etrafında kenetlenmemiz gerekiyor.

Kemal Kılıç:Adanaspora hedefi yakalamak için geldi fakat ara transfer döneminde takıma katkı sağlıyacak futbolcu transferi yapılamadı.
Belki takıma gereken transferler gerçekleşmeyince gitmek bile istemiştir.
Herkes tarafından yetersiz görülen kadroyla çalışmak zorunda kaldı.
Özverili çalıştı,çalıştırdı,bildiği doğrular üzerinde takımın mücadele gücünü artırdı,elindeki futbolculardan maksimum verim almaya çalıştı.
Gün geldi oaltı kişilik kadroyu kurmakta zorlandı.
Eline verilen kısıtlı kadrodan şikayetci olmadan,trilyonluk futbolcuları bünyesinde bulunduran futbol kulüpleriyle yarışı son ana kadar sürdüren kemal hocayı alkışlamak gerekir.

Futbolcularımız: Ne kadar köfte o kadar ekmek, sene başında Emre gitmişti, yerine Sinan oynıyacaktı, Metin gitmek istiyordu, iyiki bu iki oyuncuyu elimizde tutabilmişiz.
Her ne kadar Emreden beklenen verimi alamasakta takıma katkı koymuştur.
Hepsi onur mücadelesi verdi, özveride bulundular kapasitelerini zorladılar, süperliğin eşiğine kadar götürdüler ama oarayı başaramadılar, bir de başarabilselerdi Türkiyenin gündemine oturacaklardı, canları saolsun süper liği kaçırmamızın en büyük nedeni yedek kulübemizin zayıf oluşu.
Her olumsuzluğa rağmen ellerinden geldiğince mücadele eden futbolcularımızı alkışlamak gerekir.

Taraftarımız: Geçmiş dönemde centilmenlik ödülü almış bir taraftara sahibiz.
Giden sene sezon sonu sezon ortasında saha kapatma cezası aldıran taraftarımız geçmişiyle ters görüntü sergiledi.
Gurup bazında Şimdi ile geçmiş kıyaslanacak olursa bayağı bir mesafe katedildi,yeterlimi bence yetersiz.
Geçmiş derken ikibin altıdan önceki dönemi kastediyorum.
Adana turuncudur sloğanı ile taraftarımızda bir kenetlenme başlasada bu kenetlenme bir yumruk haline dönüşemedi.
Başarıya endeksli bir taraftar profiliz var bunu aşmamız gerekiyor, her ortamta takıma sahip çıkmamız gerkiyor.
Şampiyonluğa giden yolda asılan bayraklarımız indirildi, bu durum bizi kenetlemeliydi.
Sabırsız kendi değerlerimizin kıymetini bilmiyoruz.
İstanbulda Altay maçı sonrası Kemal hoca ve futbolcuları küfürü hak ettilermi.
Normalde Konya maçı kazanmış biz Altayı yensek te sonuçta playoftan şansımızı kaybetmiştik.
Giden seneki Altay maçındaki hataya yine düştük, hatalardan ders çıkartmayı bilmeliyiz.
Savunmasız insanlara saldırmak kolay, aynı özveriyi belediyenin kapısına giderken gösteremiyoruz.
Yetersiz denilen kadroyu süper liğin kapısına dayatan Kemal hocaya, futbolculara trübünden küfür eden taraftarımıza yakışmamış, ben kendi adıma kınıyorum.
Sağ duyulu davranıp her zaman Armanın peşinde olan taraftarımızı alkışlamak gerekir.

Kennt: Adana şehrini yönetenler Adanalı olmadığından bizim derdimizi anlamıyorlar.
Adana Konya maçında Konyanın seçilmişleri, şehri yönetenler, şehrin ileri gelenleri hepsi protokolda yerlerini almış,
Adanaspor tarafında Bayram Akgül Şehir yönetimi tarafından yalnız bırakıldı.
Bu şartlar altında Adanaspor başkanlığını yürüten başkanımızı alkışlamak gerekir

16 Mayıs 2010 Pazar

Yenilsen de yensen de proğramı



Adanaspor adına Serkan toyganözü ve Kayhan işgüzar katılmıştır.

12 Mayıs 2010 Çarşamba

GÖNLÜM ADANA'DAN YANA


GÖNLÜM ADANA'DAN YANA
Geçen hafta, "Nazar değdi" demiştiniz, Buca bu hafta farklı kazanıp, Süper Lig'e yükselen ikinci takım oldu. Bucalılar durumu kurtardı ve İzmir'den nihayet bir takım Süper Lig'e yükseldi. -'Altay, Karşıyaka, Göztepe' varken aradan Buca'nın sıyrılmış olması da takdire değer... Daha neleri var. İzmirspor'u var, Altınordusu var, 'İzmir' denince akla gelen köklü takımlar var, onların hiçbiri ortada yok, 'Buca nereden çıktı' derken, haftalar öncesinden 'geleceğini' ilan ederek, Süper Lig'e yükseldi. Şimdi tabii esas 'üçüncü takım kim olacak' o önemli.
Orada da yine iki İzmirli var; Altay ve Karşıyaka. -Yine bir İzmir takımı gelirse bu defa da İzmir patlaması olacak. Evet. İki İzmirli bir lig olabilir. Ama benim gönlüm Adana'nın da Süper Lig'de olmasından yana. Adana bu ligde oynamayı çok hak eden bir ilimiz.
Futbolcu üreten bir ilimiz. Buca gelmeseydi, İzmir'den bir takım gelmesini isterdim, açık.
Ama İzmir'in artık Buca'sı varken ben Adana'nın da temsil edilmesini istiyorum.
Türkiye ligiyse bu; Karadeniz'i de Akdeniz'i de temsil edilmeli
Hıncal uluç.

30 Nisan 2010 Cuma

Rizespor Bucasporu önce rüyamda yendi.


Rize stadı mahşeri bir kalabalık iğne atsan yere düşmez.
Adanadan Rizeyi desteklemeye gitmişiz ama yer yok dışarıda maçın sonucunu öğrenmek ve dışardan destek vermek için bekledik.
Dakikalar ilerledi Rize Bucayı sahasına hapsetti,gel görki beklenen gol bir ürlü gelmiyor.
Ümütler tükenmek üzere içerden aniden gelen bir sesle sanki stad yıkılacak dakika 84 Rize bir sıfır öne geçiyor içerden bize el sallıyorlar siz süper liğe çıktınız diyorlar.
Dişarda ve içerde sevinç çığlıkları atılıyor,ağlayanlar bayılanlar sevinç yumağı oluşturanlar.
Artık dakikakaların tükenmesi bekleniyor son düdük ama o düdüğü hakem bir türlü çalmıyor.
Rizeliler stadı terk etmeye başlıyor bizlerde Adanaya dönmeye hazırlanıyoruz.
Maç bayağı uzadı Rize başkanı taraftarına sitem ediyor nerde bu taraftar gurubu diye.
Tam onlara ihtiyacımız olacakken onlar yanımızda yoklar diyerek serzenişte bulunuyor.
Stadın üst kısmında yirmibeş taraftar kalmış işte buradalar .
Uzatmalarda Rize bir gol daha bulup topluca hakeme koşuyorlar yeter hocam yeter Buca bize daha gol atamaz bitir artık maçı diye isyan ediyorlar.
Bucanın galip gelemiyeceğini anlıyan Hakem maçın bitiş düdüğünü çalıyor.
Rüya gerçeğe dönüşecek.

29 Nisan 2010 Perşembe

Bayram Akgül.


Videonun başlamasını sabırla bekleyin,beklediğinizi değecek göreceksiniz.

23 Nisan 2010 Cuma

'Adana turuncudur' bayrağı...


 'Adana turuncudur' bayrağı...  
Adanaspor Başkanı Bayram Akgül'ün "Bayrak asmak zor mu geliyor" açıklamasının ardından Adana harekete geçti.. Adanaspor Düşünce Platformu'nun Bucaspor maçı öncesi yaptırdığı "Adana turuncudur" sloganlı bayraklar Turbeyler grubunun katkısıyla şehrin dört bir yanına asılmaya başlandı...

13 Nisan 2010 Salı

Konser bahane Adanasporlular ve Adanaspor şahane.


Konser coşkulu idi katılanların keyif aldığını düşünüyorum.
Şamil başkanın Adana turuncudur diye sahneye çıkması çok manidardı, Katılımcılardan bu söz büyük alkış aldı.
Salon Musa Alkanın şarkısıyla tavan yaptı, salondakiler adeta coştu, Şampiyon Adana diye tempo tutmaları görülmeye değerdi, gelemiyen Adanasporluların güzel bir eğlenceli Adanaspor şenliğini kaçırdıklarını düşünüyorum.

12 Nisan 2010 Pazartesi

Adanaspor Düşünce platformu katkılarıyla birlikte söyleyelim.


Bu sezon ikincisi düzenlenecek olan Adanaspor Düşünce Platformunun geleneksel olarak düzenlediği birlikte söyliyelim Türk sanat müzüği konserine tüm Adanasporluları bekliyoruz.

11 Nisan 2010 Pazar

Küfüre Hayır.


Yazıktır günahtır bu takıma sövmeyin.
Takımızın futbolcularına sövenleri nefretle kınıyorum.
Satılmışlar kim! takıma sövenlermi yoksa onurlarıyla mücadele eden alınlarından öpülesi futbolcularımızmı.
Futbol takımımızı bir sezon boyunca performansına bakarak değerlendirmek gerek.
Bir maça bakarak değerlendirme olurmu.
Taraftarımızın içinde bazı kendini bilmez seyircilerimiz kendini tatmin etmek için maç izlemeye gelmişler sanki.
Bunları tribünlerden temizlemek gerekir, bu tip olaylara çözüm bulmak gerekir ama nasıl.
Geçtiğimiz maçlarda bu tip insanların verdiği zararlardan dolayı canımız yandı.
Bu takım ister şampiyon olsun ister olmasın benim gönlümde şampiyonlar.
Diğer takımlar büyük paralar harcıyarak nerelerde kaldılar.
liğin en genç takımı olan çocuklarımız iyi işler başardı bunları görmezden gelmek bence nankörlüktür.
Takımımız maça biraz tutuk başladı konsantra eksikliğimi vardı orasını kestirmek zor.
İlk yarı şanssız şekilde golleri kaçınca Dardanel’in direnci arttı ve nihayetinde golüde buldular.
İkinci yarı Okan’nın oyuna girmesiyle oyun biraz hareketlendi beş dakikada bulduğumuz gollerle galibiyete ulaştık.
Okan iyi bir futbolcu olacak ama biraz daha eğtilmesi gerekiyor final paslarını ve çalımlardan sonra pas vermesini bilmeli.
İlyasın ve Ersanın performanslarındaki artışlar devam ediyor.
İki ön liberomuzun ve Rahmanın olmayışı orta sahamızın mücadele gücünü düşürdü.
Bundan sonraki maçlarda rakibin kaybetmesini bekliyeceğiz hala ikincilik şansımız devam ediyor.

8 Nisan 2010 Perşembe




Platform'dan 'Sporda şiddet' paneli
Adanaspor Düşünce Platformu dün Sunar Nuri Çomu Lisesi'nde düzenlediği seminerle çalışmalarını sürdürdü..

Adanaspor'da gelecek vaadeden ve üstyapı ile antrenmanlara çıkmaya başlayan genç oyuncular Cem ve Kaan ile birlikte Sunar Nuri Çomu Lisesi'nde seminere katılan Adanaspor Düşünce Platformu Başkanı Şamil Şaşoğlu, sporda şiddeti onaylamadıklarını söyledi.

Ülke olarak dışarıda bütün olduklarını ancak Türkiye içerisinde ne yazık ki sporda bu bütünlüğü yakalayamadıklarını anlatan Şaşoğlu, "Spora sonuç olarak değil oyun olarak bakmalıyız" dedi.

Genç oyunculardan Cem ise, Adanaspor altyapısında kendine güvenen ve üst yapıya çıkmasını sağlayan tüm hocalarına teşekkür etti ve "Hedeflerim büyük. Kısa zamanda bu hedeflerime Adanaspor formasını giyerek ulaşmak istiyorum" ifadelerini kullandı.

Genç oyuncu Kaan da, başarılı olmak için çok çalışmaları gerektiğini ve bu konuda Adanaspor altyapısında yer alan hocaların ellerinden geleni yaptıklarını vurguladı.

23 Mart 2010 Salı

Altay 0-1 Adanaspor

22 Mart 2010 Pazartesi

Yolun sonunda Turuncu güneş olacak.


Sen bizi şaşırtmaya biz seni sevmeye devam edelim.
Adanaspor’umuz bizi şaşırtmaya devam ediyor tıpkı geçmiş zamanlarda olduğu gibi.
1998 Yılındaki şampiyonluğumuzu hatırlayın, o sezon son maçta şampiyonluk vizesini almıştık.
Hatta çok ileriye gitmeye gerek yok 2007 sezonundaki Bank Asyaya yükseldiğimiz sezonu hatırlıyalım, herkesin bitti dediği anda Toros Kaplanları bir mucizeyi gerçekleştiriyor aradan sıyrılmayı başarıp kendini Bank Asyaya atıyordu.
Şimdide aynı durumları yaşıyoruz sanki,son düzlüğe yaklaşıyoruz bundan sonra ne olur bilinmez, bildiğimiz bir şey varki Adanaspor bizi şaşırtmaya devam edecek biz de onu sevmeye devam edeceğiz.